18.11.2010 г.

Фондация “Пайдея”, обявява конкурс за учители и ученици

Източник: © Фондация “Пайдея”
Краен срок: 25.11.2010
Модул А: Конкурс за ученическо есе “Европейското гражданство: какви права и задължения?”
Изисквания към кандидатите:
• Да представят своето мнение за правата и задълженията произтичащи от европейското гражданство аргументирано.
• Да представят есе в обем не по-голям от 2500 думи в ел. форма (MSword)
• Да са на възраст 16-19 г.
• Да приложат към работата си Автобиография в общоприетия европейски формат.
Модул Б: Конкурс за учителско постижение в областта на обучението за европейска интеграция в училище „Моят опит с „Европейски уроци” като учител”
Изисквания към кандидатите:
• Да са участвали в поне една от дейностите на мрежата „Европейски уроци” през последните 10 години (специалността и етапът, в който преподават са без значение).
• Да посочат ясно при описанието на конкретния опит:
   o Формата на работа с учениците (ЗП, ЗИП, СИП, Клуб, Проект или друго)
   o Година/и, в които са осъществени представените добри практики
   o Брой и възраст на учениците, участвали в представените добри практики
   o Кои дейности са били по преценка на учителя най-стимулиращи и интересни за учениците
   o Какви учебни материали са използвани
• Да представят предпочитаната от тях добра практика в обем не по-голям от 4000 думи в ел. форма (в удобното според учителя MSOffice приложение)
• Да приложат към работата си Автобиография в общоприетия европейски формат
1.3. Конкурсните работи и за двата модула на конкурса се приемат само в ел. форма на адрес: office@paideiafoundation.org до 25/11/2010 24:00 ч.
1.4. Конкурсните работи могат да бъдат публикувани на сайта на организатора и/или патрона, при ясно посочване на авторството им и безвъзмездно за авторите.
1.5. Четирите ученически есета събрали най висок брой точки и учителят събрал най – висок брой точки ще имат възможността да посетят Европейския парламент в началото на 2011 година.
Резултатите от конкурса ще бъдат обявени на 10 декември 2010.

Няма коментари:

Публикуване на коментар